ihost-animated
Întrebări Frecvente
Web Hosting [5 Întrebări]

Unde sunt amplsate servere de web hosting?

iHost are amplasate serverele în 3 centre de date private situate în Republica Moldova, Luxembourg și Statele Unite.

Centrele de date și echipamentele sunt în proprietate privată a iHost și sunt gestionate de către specialiști și inginerii companiei.


Cum se activează contul de web hosting?

Contul de găzduire web se activează automat după procesarea și validarea plăților aferente

Toate detaliile și informația necesară este expediată pe adresa de e-mail indicată la înregistrare.


Cum pot migra datele de găzduire la iHost?

În cadrul procesului de aplicare la oferta de găzduire selectată aveți posibilitatea de a indica datele necesare pentru migrare.

Dacă nu cunoașteți aceste date la moment, aveți posibilitatea de a solicita suport tehnologic din panoul de control al clientului.

Migrarea datelor este gratuită dar nu implică și funcționalitatea sau păstrarea dependențelor software.


Pot testa gratuit serviciile de web hosting?

Termenii și condițiile de prestare a serviciilor oferă posibilitatea clientului să primească rambursare nemotivată în termen de 15 zile.

În cazul în care este depășit termenul de 15 zile, clientul poate solicita o rambursare motivată de rambursare totală sau parțială.

Care este metoda de achitare și ce plăți sunt acceptate?

Serviciile și facturile pot fi achitate de persoane fizice cât și persoane juridice.

Plățile pot fi efectuate prin: Transfer Bancar, Card Bancar, PayPal, QIWI, BitCoin și alte metode prin partenerii de procesare a plăților.

Mai multă informație despre metodele și condițiile de achitare accesați pagina Modalități de Plată

Cloud Server [5 Întrebări]

Unde sunt amplasate serverele și datele?

iHost are amplasate serverele în 3 centre de date private situate în Republica Moldova, Luxembourg și Statele Unite.

Centrele de date și echipamentele sunt în proprietate privată a iHost și sunt gestionate de către specialiști și inginerii companiei.


Care sunt beneficiile unui server Cloud față de Dedicat?

Cheltuieli inițiale mai mici. Serverul Cloud este disponibil în câteva minute după procesarea comenzii.

Cu serverul Cloud achitați doar resursele care sunt utilizate, iar la necesitate aveți posibilitatea de a face upgrade instant.

Toate serverele Cloud oferite de iHost rulează pe platforme redundante, ce elimină problema unei defecțiuni de server.


Pot migra direct pe un server Cloud?

Sigur. Migrarea datelor se efectuează de către inginerii iHost și este absolut gratuită.

Pentru mai multe detalii privind procesul de migrare vă rugăm să contactați inginerii Suport Tehnic.


Sunt taxate și severele care sunt oprite?

Da. Toate serverele create în panou indiferent de statutul activ sunt taxate.

Resursele pentru server sunt alocate pe platformă și pe sistemele de stocare.

Pot folosi un sistem de operare Windows?

Da. Serverele Cloud suportă sistemele de operare Windows. O versiune server este oferită ca șablon.

iHost nu poartă răspundere pentru sistemele Windows instalate prin .ISO precum și licențierea acestora.

Care sunt locațiile unde pot beneficia de Cloud Server?

Ofertele Cloud Server sunt disponibile în toate cele 10 locații si centre de date iHost.

Locațiile active: Moldova, Luxembourg, San Francisco, Miami, Montreal, London, Frankfurt, Singapore, Tokyo, Sydney.

Nu toate opțiunele și caracteristicile sunt disponibile în totate locațiile, pentru detalii vă rugăm să contactați inginerii Suport Tehnic.

WordPress Hosting [4 Întrebări]

Cum verific viteza și performanța instalației mele WordPress?

Sunt mai multe modalități de verificare a vitezei de accesare și a performanței, dar cele mai utilizate astăzi sunt

Google PageSpeed și GTmetrix, în ambele cazuri aflați datele de performanță și primiți sfaturi pentru îmbunătățire.


Pot migra un WordPress infectat?

În cazul când instalația WordPress este infectată cu viruși sau malware, migrarea este la fel posibilă doar,

implică costuri adiționale în mărime de 100$ pentru fiecare WordPress migrat. Taxa se percepe o singură dată.


Am pierdut o parte sau toate datele din greșeală. Ce să fac?

Fără panică. În cazul când ai efectuat o copie în panoul de control, atunci o poți restabili singur cu doar 1 click.

Dacă nu ai făcut așa o copie, nu e strașnic, am făcut noi una. Copiile se fac zilnic și se păstrează 30 zile pe server.

Apelezi la asistența disponibilă 24/7/365 din panoul de control și datele se restabilesc imediat.

Ce se întâmplă dacă am mai multe vizite decât limita lunară?

Serverele și soluțiile software sunt optimizate pentru un o încărcare de server previzibilă, în cazul când un site. este accesat mai des și trece de limita de vizite, clientul este notificat să migreze la o soluție mai mare ca să fie posibilă accesarea fără probleme de viteză sau performanță. Migrarea în toate direcțiile este gratuită și imediată.

Enterprise Email [5 Întrebări]

Cum pot accesa contul poștal și corespondența electronică?

Contul poștal precum și datele pot fi accesate prin aplicația webmail prin orice navigator la adresa recepționată de la administrator.

Corespondeța de asemenea poate fi accesată prin aplicații Android, iOS, Microsoft ce suportă protocoalele de comunicare:

SMTP, IMAP4, POP3, ActiveSync, SyncML, CalDAV precum și protocoalele de comunicare criptată SSL și TLS.

Pentru mai multe detalii contactați administratorul de sistem sau Suportul Tehnic.


Cum pot gestiona corespondența de intrare și ieșire?

Prin interfața webmail se pot seta filtre de intrare și procesare automatizată a corespondenței.

Datele și filtrele sunt sincronizate automat pe toate dispozitivele.


Cum și unde sunt stocate datele și corespondența?

iHost are amplasate serverele în 3 centre de date private situate în Republica Moldova, Luxembourg și Statele Unite.

Toate datele sunt criptate prin standardul AES-256, iar accesarea datelor se efectuează prin canale criptate implicit.

Procedura de backup și arhivare de tip "block-by-block" se efectuează zilnic sau în mod continuu în 4 locații fizice diferite.


Cum este garantată disponibilitatea?

Disponibilitatea serverelor și intrastructurii este asigurată de mai multe tehnologii redundante precum Anycast IP și Cluster.

În cazul atacurilor informatice sau avariilor de telecomunicații serviciile devin disponibile în termen de câteva secunde din altă locație.

Pentru mai multe detalii consultați termenii și condițiile de utilizare și acordul public SLA.

Pot migra datele și corespondența fără pauze și pierderi de date?

iHost utilizează tehnologii de gestiune a datelor în timpul migrării, ce oferă posibilitatea de a migra datele fără pauze tehnice.

În cazul când este necesară migrarea fizică a datelor este alcătuit un plan de migrare și retenție a datelor noi.

Pentru mai multe detalii contactați Suportul Tehnic.

Servicii Backup [6 Întrebări]

Unde sunt amplsate servere și datele?

iHost are amplasate serverele în 3 centre de date private situate în Republica Moldova, Luxembourg și Statele Unite.

Centrele de date și echipamentele sunt în proprietate privată a iHost și sunt gestionate de către specialiști și inginerii companiei.


Pot impărți contul meu Backup cu alți utilizatori?

Da. Dar o faceți pe propria răspundere.

Nu recomandăm partajare parolelor și conturilor Backup cu alți utilizatori.


Cum sunt protejate datele pe serverele Backup?

Toate datele sunt păstrate pe servere echipate cu controlere RAID care detectează și înlocuiește hard-discurile care conțin erori.

Rata de pierdere a datelor este foarte mică în caz de erori sau deranjamente tehnice.

În mod implicit datele nu sunt salvate și alte copii la Backup nu sunt efectuate.
La necesitate clientul poate selecta opțiunea de Replicare și Arhivare pentru protecție garantată


Cum sunt păstrate datele pe serverele Backup?

Datele sunt păstrate pe sisteme de stocare criptate în AES-256.

Efectiv criptarea datelor este protecția împotriva accesului fizic și ilicit la sistemele de stocare.

Pentru a păstra datele complet criptate este nevoie ca criptarea să fie efectuată până la copierea datelor pe serverele Backup.

Cum beneficiez de suport tehnic pentru acest produs?

Suportul tehnic și informațional pentru Backup este oferit de către iHost.

Pentru a beneficia de suport este necesar să deschide un tichet din zona de clienți.

Ce se întâmplă cu datele dacă anulez serviciul?

După anularea sau terminarea serviciului, datele sunt păstrate 30 de zile.

La expirarea termenului de 30 zile datele sunt șterse definitiv, fără posiblitatea de recuperare.

Protecție Online [5 Întrebări]

De ce am nevoie pentru a beneficia de serviciu?

Este necesară o conexiune la Internet.

În cazul când serviciul este accesat din cadrul unei companii sau oficiu, este necesară instalarea sau configurarea unui router.

La necesitate inginerii iHost vă pot conecta la Internet și vă pot configura echipamentul.


Care sunt beneficiile reale SafeNet?

Anonimitate completă și posibilitatea criptării și codificării traficului Internet.

iHost nu păstrează și nu jurnalizează datele de acces, site-uri, ip adrese sau alte date pe care le accesați.

Protecție permanentă și completă impotriva atacurilor cibernetice, viruși, malware și resurse web compromise.


Diferă viteza dintre un operator Internet și SafeNet?

Nu. Navigați cu aceași viteză pe Internet.

Descărcați video, imagini și aplicații la fel de rapid, doar că datele sunt analizate contra conținut malefic în timp real.

În unele cazuri accesarea prin SafeNet poate fi mai rapidă decât prin operatorii de Internet.


Cum beneficiez de asistență și suport tehnic?

Suportul tehnic și informațional este oferit de către iHost.

Pentru a beneficia de suport este nevoie să accesați zona de Acces Clienți.

Cum setez filtrele și regulile de acces?

Filtrele și regulile de acces precum și alți parametri sunt setați la conectarea serviciului SafeNet.

Modificarea parametrilor este gratuită de 3 ori pe lună. Pentru modificări peste limita de 3, se achită o taxă suplimentară.