Astăzi o eroare în configurarea și pachetelor software CLOUDLINUX a cauzat o degradare parțială a unor servicii de Găzduire WEB care a durat circa 7 ore între orele 08:22 și 17:15. În tot acest timp inginerii iHost împreună cu echipa de ingineri de la CLOUDLINUX au depus efort maxim ca problema să fie remediată pentru a nu afecta restul serviciilor de Găzduire Web și CLOUD.
Graficul disponibilității serviciului afectat
Degradarea serviciilor a fost din motivul unor pachete incompatibile cu ultima versiune de CLOUDLINUX 8 care rulează implicit pe toate serverele de Găzduire Web. Echipa de ingineri a localizat problema și au întreprins toate măsurile pentru a minimiza serviciile care erau afectate. În tot acest timp unii clienți nu au putut accesa în mod stabil paginile WEB și serviciile poștale prin SMTP/IMAP4.
Adițional dorim să specificăm că indisponibilitatea parțială a serviciilor nu a fost cauzată din cauza unor atacuri cibernetice sau acțiuni de asemenea natură.
Tabelul disponibilității serviciului afectat
Data și Ora | RTT | Loss | Downtime | Coverage |
20.07.2020 06:00:00 − 07:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 07:00:00 − 08:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 08:00:00 − 09:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 09:00:00 − 10:00:00 | 0 msec | 0% | 25% | 100% |
20.07.2020 10:00:00 − 11:00:00 | 0 msec | <1 % | 22% | 100% |
20.07.2020 11:00:00 − 12:00:00 | 0 msec | <1 % | 28% | 100% |
20.07.2020 12:00:00 − 13:00:00 | 0 msec | 1% | 16% | 100% |
20.07.2020 13:00:00 − 14:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 14:00:00 − 15:00:00 | 0 msec | 0% | 6% | 100% |
20.07.2020 15:00:00 − 16:00:00 | 0 msec | <1 % | 11% | 100% |
20.07.2020 16:00:00 − 17:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 17:00:00 − 18:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 18:00:00 − 19:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 19:00:00 − 20:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 20:00:00 − 21:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 21:00:00 − 22:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
20.07.2020 22:00:00 − 23:00:00 | 0 msec | 0% | 0% | 100% |
Dorim să ne cerem scuze pentru unele incomodități create și vă asigurăm să depunem maxim efort ca pe viitor asemenea situații să nu existe.
Toate entitățile și responsabilii software au fost notificați de incident și au fost luate măsurile necesare.
Rezumat
Din peste 10 ani de activitate inginerii iHost nu au avut situații de criză și indisponibilitate cauzate de către produsele și pachetele software Enterprise. Ne cerem încă odată scuzele de rigoare de la clienți și utilizatorii care nu au putut accesa serviciile în mod tradițional în tot acest timp. Pentru a preveni astfel de situații toate lucrările planificate de către inginerii iHost sunt efectuate între orele 03:00 – 05:00 pentru a minimiza efectele negative care pot apărea ulterior.