Acasă » Noutăți » Incident din 20 Iulie 2020

Incident din 20 Iulie 2020

Astăzi o eroare în configurarea și pachetelor software CLOUDLINUX a cauzat o degradare parțială a unor servicii de Găzduire WEB care a durat circa 7 ore între orele 08:22 și 17:15. În tot acest timp inginerii iHost împreună cu echipa de ingineri de la CLOUDLINUX au depus efort maxim ca problema să fie remediată pentru a nu afecta restul serviciilor de Găzduire Web și CLOUD.

Graficul disponibilității serviciului afectat

prtg web hosting ping

Degradarea serviciilor a fost din motivul unor pachete incompatibile cu ultima versiune de CLOUDLINUX 8 care rulează implicit pe toate serverele de Găzduire Web. Echipa de ingineri a localizat problema și au întreprins toate măsurile pentru a minimiza serviciile care erau afectate. În tot acest timp unii clienți nu au putut accesa în mod stabil paginile WEB și serviciile poștale prin SMTP/IMAP4.
Adițional dorim să specificăm că indisponibilitatea parțială a serviciilor nu a fost cauzată din cauza unor atacuri cibernetice sau acțiuni de asemenea natură.

Tabelul disponibilității serviciului afectat

Data și OraRTTLossDowntimeCoverage
    
20.07.2020 06:00:00 − 07:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 07:00:00 − 08:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 08:00:00 − 09:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 09:00:00 − 10:00:000 msec0%25%100%
20.07.2020 10:00:00 − 11:00:000 msec<1 %22%100%
20.07.2020 11:00:00 − 12:00:000 msec<1 %28%100%
20.07.2020 12:00:00 − 13:00:000 msec1%16%100%
20.07.2020 13:00:00 − 14:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 14:00:00 − 15:00:000 msec0%6%100%
20.07.2020 15:00:00 − 16:00:000 msec<1 %11%100%
20.07.2020 16:00:00 − 17:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 17:00:00 − 18:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 18:00:00 − 19:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 19:00:00 − 20:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 20:00:00 − 21:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 21:00:00 − 22:00:000 msec0%0%100%
20.07.2020 22:00:00 − 23:00:000 msec0%0%100%

Dorim să ne cerem scuze pentru unele incomodități create și vă asigurăm să depunem maxim efort ca pe viitor asemenea situații să nu existe.
Toate entitățile și responsabilii software au fost notificați de incident și au fost luate măsurile necesare.

Rezumat

Din peste 10 ani de activitate inginerii iHost nu au avut situații de criză și indisponibilitate cauzate de către produsele și pachetele software Enterprise. Ne cerem încă odată scuzele de rigoare de la clienți și utilizatorii care nu au putut accesa serviciile în mod tradițional în tot acest timp. Pentru a preveni astfel de situații toate lucrările planificate de către inginerii iHost sunt efectuate între orele 03:00 – 05:00 pentru a minimiza efectele negative care pot apărea ulterior.