Jurnal de apeluri, rapoarte avansate și personalizabile precum și sisteme monitorizare în timp real a performanța agentului. Notificări și integrări cu orice tip de aplicație sau echipament digital.
Sistemele IVR și Grupe dinamice de apeluri, permit ca sistemul să se adapteze după cantitatea de apeluri recepționate sau efectuate în timp real fără intervenția administratorului de sistem.
Alege soluția Virtual PBX de la iHost și uită de telefonia clasică, acum ești flexibil să alegi unde primești apelul fie la telefon, direct în aplicație pe mobil sau chiar în Browserul Web preferat. Simplu și comod.
Fie că te conectezi sau portezi numărul, cu Virtual PBX începi a activa imediat! Iar asistență completă de la ingineri calificați te ajută să configurezi recepționarea apelurilor, robotul și mesajele de salut.
Alege Virtual PBX de la iHost și primește o gamă largă de funcționalități inclusă în orice ofertă
Primește apeluri intrare nelimitate și gestionează inteligent rândul și preluarea acestora de operatori
Arhivă audio completă la apelurile de intrare și ieșire în format audio multimedia până la 365 zile
Suport pentru numere speciale din 4 sau 5 cifre precum și numere cu tarif Freephone la nivel național
Reguli, filtre și Call Groups permit rutarea inteligentă a apelurilor în cadrul operatorilor disponibili
Recepționează documente prin intermediul FAX direct pe poșta electronică sau din interfața WEB
Apeluri Private în grup cu invitație sau posibilitatea CallBack pentru toți participanții sau acces prin PIN
Integrare cu CRM, pagini Web prin intermediul REST API sau prin SIP, SIPS protocol pentru orice aplicație
Mesaje personalizate de salut și meniu interactiv configurabil precum și melodie în așteptare
Posibilitatea de a asculta și prelua orice apel activ, suspendarea, redirecționarea apelurilor active
Statistică în timp real și generarea zilnică sau lunară a rapoartelor de utilizare a telefoniei și extensiilor
Acces nelimitat prin aplicații pentru iOS, Android, Windows sau de pe orice dispozitiv prin interfața WEB
Translare automată a mesageriei vocale în conținut text și expediere ulterioară pe Email sau SMS
Toate caracteristicile în ansamblu permit crearea și gestionare inteligentă a apelurilor după exemplu unui Call Centru. Interfața simplă de gestionare și configurare permite ca să aveți propriu Call Centru Virtual configurat în doar câteva ore. Iar în cazul în care aveți nevoie de consultanță sau suport tehnic în configurare, integrare sau adaptare aveți la dispoziție cea mai bună echipă de ingineri și personal calificat
Virtual PBX de la iHost soluția flexibilă pentru afacerile în oficiu sau cele la distanță. Integrarea cu cele mai populare sisteme CRM sau alte sisteme CMS este simplă și rapidă prin REST API sau direct prin protocolul SIP/SIPS
Vezi toate beneficiile Virtual PBX de la iHost față de alte soluții de Telefonie Clasică sau Telefonie SIP
Eliminarea echipamentului telefonic aferent reduc investițiile inițiale, precum și costurile ascunse pe termen lung de întreținere și extindere. Cu Virtual PBX de la iHost, nu trebuie să suportați povara actualizărilor și întreținerii echipamentelor și stațiilor telefonice.
Sistemul Virtual de Comunicații PBX este situat în Cloud de ultimă generație ultra-performant și este actualizat continuu pentru a oferi cele mai noi tehnologii de comunicații. Disponibilitatea Virtual PBX în Cloud de la iHost sunt de peste 99,98% anual și nu depind de infrastructura locală a clientului.
Reunește locațiile dispersate geografic, personalul de la birou și lucrătorii la distanță într-un singur sistem de comunicații inteligent. Angajații din birou își pot telefona, trimite mesaje text sau fax colegilor conectați la distanță.
Echipa din Moldova poate avea conferințe audio online cu omologii sau colegii din alte locații la distanță, permițând colaborarea între echipele din orice locație.
Virtual PBX de la iHost permite integrarea completă a dispozitivelor mobile. Prin aplicația mobilă, smartphone-urile și tabletele sunt integrate și au toate funcționalitățile sistemului unui serviciu de telefoane de afaceri: voce, text, fax, conferințe, întâlniri online și acces la datele corporative.
Utilizatorii efectuează și primesc apeluri telefonice și mesaje text folosind extensiile sau numerele lor directe și pot folosi dispozitive mobile emise de companie sau personale, ideale pentru inițiativele BYOD.
Adaptat pentru personalul de vânzări care este mereu în mișcare sau pentru personalul care lucrează de la birourile de acasă. Spre deosebire de sistemele PBX tradiționale, Virtual PBX de la iHost oferă angajaților libertatea și flexibilitatea de a lucra mai eficient, indiferent unde se află.
Când oamenii sunt împuterniciți să lucreze unde și cum aleg, productivitatea lor crește - la fel și rezultatele companiei.