iHost îți oferă echipa de ingineri și experți în tehnologia și securitatea informație care stau de peste 10 ani la baza serviciilor de găzduire și infrastructură. Toți inginerii iHost dețin certificări multiple recunoscute pe plan internațional precum CCNA, CCNP, MCSE, CEH, ITIL, LPI, CompTIA etc.. Sistemele de monitorizare proactivă și raportare împreună cu cea mai bună echipă de ingineri îți garantează continuitatea afacerii.
Uită de situațiile de criză. Externalizează complet gestionarea infrastructurii și serverelor cu iHost.
Timpul și informația este un activ de preț. Alege iHost pentru a economisi timpul și a proteja datele.
Specialiștii iHost migrează datele fără bătăi de cap și situații tehnice. Simplu, rapid și fără pauze tehnice.
Monitorizare în timp real contra atacurilor cibernetice din Internet cât și ale aplicațiilor WEB Server.
Recuperarea datelor și fișierelor șterse sau datelor SQL Server din serverele compromise sau atacate.
Instalarea inițială a serverelor sau aplicațiilor server precum analiza, configurarea și optimizarea finală.
Monitorizarea stării aplicațiilor, proceselor și activității generale. Intervenția imediată la necesitate.
Aplicarea politicilor de securitate, patch, software update și analiza zilnică a vulnerabilităților "0-Day".
Răspunsuri la întrebările frecvente despre serviciul Mentenanță Servere.
După solicitarea serviciului de asistență, se expediază pe email o cotatie de pret.
Cotația de preț include toate prețurile inclusiv și prețul pentru orele extra pachet.
În cazul unui serviciu cu asistență lunară, taxele adiționale sunt coordonate.
Timpul de reacție este influențat în mare parte de tipul de asistență solicitată și ora solicitării.
Inginerii acoperă 24 de ore de asistență, dar sunt cazuri când rezoluția problemei poate dura din cauza complexității.
24 de ore este termenul maxim de rezoluție. În majoritatea cazurilor rezoluția este de 2-3 ore.
În cazul când datele au fost accidental șterse sau pierdute din cauza unor incidente, rezoluția poate dura mai mult de 24 ore.
Viteza de recuperare a datelor depinde de starea și funcționalitatea sistemelor de stocare precum și a volumului de date procesat.
În cazurile când recuperarea de la distanță nu este posibilă, este necesar expedierea purtătorului de informație inginerilor iHost.
Pentru asistență și gestionarea serverelor la distanță este necesară parola de utilizatorul cu drept de Administrare.
De asemenea este necesară o conexiune activă la Internet și posibilitatea rulării conexiunilor VPN/UPnP.
În cazul când parola nu este disponibilă putem utiliza chei publice (RSA) și Microsoft Cloud Account.
Asistența on-site se oferă în cazul incidentelor de urgență. Deplasarea inginerilor este coordonată adițional.
În cazurile când este posibilă gestionarea problemei de la distanță, deplasarea inginerilor nu este necesară.
Deplasarea inginerilor on-site implică cheltuieli adiționale și sunt taxate adițional.