ihost-animated

Protecție Email și Anti-SPAM

Protecție activă și continuă ANTI-SPAM, ANTIVIRUS, MALWARE pentru servere și infrastructură poștală existentă
Caracteristici   Oferte și Prețuri   Întrebări Frecvente

  • Protecție amenințări Zero-Day
  • Protecție Virus/Spam Outbreak
  • Protecție Malware și Phishing
  • Protecție Mail Bombing și Spoofing
  • Integrarea cu Poșta existentă
  • Zone de Carantină
  • Filtre și reguli de procesare
  • Statistică și Raportare zilnică
Business Anti-Spam și Antivirus
Business Anti-Spam și Antivirus
Protecție pentru business și servere
$12.00 /lunar
Aplică acum
  • DOMENII
    până la 3
  • PROTECȚIE
    Spam, Virus, Phishing
  • MX BACKUP
    Opțional
  • SECURITATE
    SSL/TLS
recomandat
Business+ Anti-Spam și Antivirus
Business+ Anti-Spam și Antivirus
Filtre, reguli și politici personalizate
$29.00 /lunar
Aplică acum
  • DOMENII
    până la 5
  • PROTECȚIE
    Spam, Virus, Phishing
  • MX BACKUP
    Opțional
  • SECURITATE
    SSL/TLS
pro
Enterprise Anti-Spam și Antivirus
Enterprise Anti-Spam și Antivirus
Protecție cu disponibilitate garantată
$49.00 /lunar
Aplică acum
  • DOMENII
    până la 10
  • PROTECȚIE
    Spam, Virus, Phishing
  • MX BACKUP
    Multiplu
  • SECURITATE
    SSL/TLS/DKIM

Protecție Bidirecțională

Sistemul de protecție scanează toate scrisorile electronice recepționate și expediate folosind mai multe algoritme avansate de detectare și blocare a scrisorilor SPAM sau care au conținut malefic precum viruși, malware sau programe de tip troian.

Scrisorile indentificate ca SPAM, malware sau phishing sunt blocate în sistemul de carantină iar expeditorul precum și administratorul domeniul este notificat pentru acțiuni ulterioare. Adițional prin politici și reguli de securitate pot fi identificate breșe sau surse interne de SPAM și malware.

dual email protection

Sistem inteligent de carantină

Pentru prevenirea infectării precum și a scurgerilor de date de pe dizpozitivele conectate la serverul poștal, corespondența infectată este stocată în carantină pentru a preveni eventuale daune.

Sistemul de carantină permite de asemenea blocarea scrisorilor după anumite reguli sau politici interne de securitate precum și după liste "whitelist" și "blacklist" per domeniu, utilizator sau grup de utilizatori.

intellingent spam quarantine

Suport Tehnic 24/7/365

Monitorizarea permanentă a rețelelor și infrastructurii permite depistarea și blocarea în timp real a atacurilor SPAM, botnet, malware și 0day care pot afecta utilizatorii finali și dizpozitivele acestora.

În cazurile când sistemele sau rețelele au fost compromise de un atac cibernetic, inginerii din cadrul centrului de operațiuni și rețea (NOC) blochează în mai multe etape infectarea ulterioară a rețelelor publice și astfel este prevenită includerea domeniului și adreselor IP în listele de SPAM de tip DNSBL.

Pentru a verifica statutul operațional al rețelelor și infrastructurii accesați pagina publică a incidentelor și disponibilității serviciilor. Pentru mai multă informație și detalii contactați un inginer Suport Tehnic.

redundant

Avantajele Protecției Și Anti-Spam

Disponibilitatea garantată prin sisteme cluster și high-availability pentru o protecție în timp real bidirecțională.

Poștă curată
Poștă curată

Corespondență validă fără spam, viruși și alte amenințări zilnice din rețelele intranet și INTERNET.

Filtre și Reguli
Filtre și Reguli

Aplicarea filtrelor și policilor de securitate pentru toate scrisorile și datele transparent la nivel EDGE.

pro
MX BACKUP
MX BACKUP

Retenția corespondenței în cazurile când serverul principal devine indisponibil sau pierde legătura.

Oferta Hosting Email în comparație
Protecție Business
$12.00/lunar
Aplică acum
Protecție Business+
$29.00/lunar
Aplică acum
Protecție Enterprise
$49.00/lunar
Aplică acum
Protecție Anti-Spam
Protecție Anti-Virus
Protecție Malware
Protecție Phishing
Politici de Carantină
pro Criptare TLS/DKIM
pro MX BACKUP OPȚIONAL OPȚIONAL
pro Suport AD/LDAP OPȚIONAL OPȚIONAL
Domenii Poștale
3 5 10
Certificat SSL Gratuit
Panou de Control
Testează Gratuit
Testează 30 de zile
 Descarcă oferta publică de prețuri pentru serviciul Protecție Email
 Descarcă termenii și condițiile generale de utilizare
 Descarcă termenii și condițiile Service Level Agreement (SLA)
email security

Întrebări frecvente

Răspunsuri la întrebările frecvente despre serviciul de Protecție Și Anti-Spam.

De ce am nevoie ca să pot beneficia de Protecție Și Anti-Spam?
  • Oferta Protecție Și Anti-Spam este concepută pentru serverele poștale și sistemele e-mail existente.

    Serviciul este compatibil cu orice server care funcționează în baza protocolului SMTP.

    Pentru a beneficia de serviciu este necesar ca administratorul de sistem să efectueze modificările necesare în sistemul DNS.

De ce tipuri de amenințări și atacuri sunt protejat?
  • Serviciul protejează serverul de la atacuri DDoS, Mail-bombing, Spoofing care sunt destinate pentru blocarea totală a serverului.

    Conturile poștale sunt protejate contra SPAM, Viruși, Malware, Programe tip Troian și scrisori phishing.

    De asemenea administratorul de sistem are posibilitatea de a aplica reguli ce permit protecția datelor și corespondenței.

Cum este garantată disponibilitatea? Se pot pierde scrisori?
  • Disponibilitatea serviciului este garantată de un sistem complex în regim "Fault Tolerance" și rulează în rețea Anycast.

    Protocolul SMTP funcționează în regim bidirecțional, în cazul unor erori, serverul va încerca expedierea mai târziu.

    Scrisorile sau datele pot fi pierdute doar în cazul când serverul principal pe care se află poșta este indisponibil mai mult de 2 ore.

    În cazul când este activată opțiunea MX BACKUP, toată corespondența este păstrată nelimitat până serverul poștal este disponibil.

Ce este MX BACKUP?
  • Administratorul de rețea are posibilitatea să efectueze mentenanță extinsă sau protecție impotriva problemelor de server.

    În cazurile de indisponibilitate toată corespondența primită este salvată în carantină securizată până serverul poștal revine Online.

    În acest fel toată corespondența va fi recepționată fără pierderi de scrisori sau alte date.

    De asemenea în baza unor reguli pot fi setate mai multe acțiuni pentru direcționarea corespondenței către un server de rezervă.