Sistemul de protecție scanează toate scrisorile electronice recepționate și expediate folosind mai multe algoritme avansate de detectare și blocare a scrisorilor SPAM sau care au conținut malefic precum viruși, malware sau programe de tip troian.
Scrisorile indentificate ca SPAM, malware sau phishing sunt blocate în sistemul de carantină iar expeditorul precum și administratorul domeniul este notificat pentru acțiuni ulterioare. Adițional prin politici și reguli de securitate pot fi identificate breșe sau surse interne de SPAM și malware.
Pentru prevenirea infectării precum și a scurgerilor de date de pe dizpozitivele conectate la serverul poștal, corespondența infectată este stocată în carantină pentru a preveni eventuale daune.
Sistemul de carantină permite de asemenea blocarea scrisorilor după anumite reguli sau politici interne de securitate precum și după liste "whitelist" și "blacklist" per domeniu, utilizator sau grup de utilizatori.
Monitorizarea permanentă a rețelelor și infrastructurii permite depistarea și blocarea în timp real a atacurilor SPAM, botnet, malware și 0day care pot afecta utilizatorii finali și dizpozitivele acestora.
În cazurile când sistemele sau rețelele au fost compromise de un atac cibernetic, inginerii din cadrul centrului de operațiuni și rețea (NOC) blochează în mai multe etape infectarea ulterioară a rețelelor publice și astfel este prevenită includerea domeniului și adreselor IP în listele de SPAM de tip DNSBL.
Pentru a verifica statutul operațional al rețelelor și infrastructurii accesați pagina publică a incidentelor și disponibilității serviciilor. Pentru mai multă informație și detalii contactați un inginer Suport Tehnic.
Disponibilitatea garantată prin sisteme cluster și high-availability pentru o protecție în timp real bidirecțională.
Corespondență validă fără spam, viruși și alte amenințări zilnice din rețelele intranet și INTERNET.
Aplicarea filtrelor și policilor de securitate pentru toate scrisorile și datele transparent la nivel EDGE.
Retenția corespondenței în cazurile când serverul principal devine indisponibil sau pierde legătura.
Protecție Business
$12.00/lunar
Aplică acum
|
Protecție Business+
$29.00/lunar
Aplică acum
|
Protecție Enterprise
$49.00/lunar
Aplică acum
|
|
Protecție Anti-Spam | |||
Protecție Anti-Virus | |||
Protecție Malware | |||
Protecție Phishing | |||
Politici de Carantină | |||
pro Criptare TLS/DKIM | |||
pro MX BACKUP | OPȚIONAL | OPȚIONAL | |
pro Suport AD/LDAP | OPȚIONAL | OPȚIONAL | |
Domenii Poștale
|
3 | 5 | 10 |
Certificat SSL Gratuit
|
|||
Panou de Control
|
|||
Testează Gratuit
|
Testează 30 de zile |
Răspunsuri la întrebările frecvente despre serviciul de Protecție Și Anti-Spam.
Oferta Protecție Și Anti-Spam este concepută pentru serverele poștale și sistemele e-mail existente.
Serviciul este compatibil cu orice server care funcționează în baza protocolului SMTP.
Pentru a beneficia de serviciu este necesar ca administratorul de sistem să efectueze modificările necesare în sistemul DNS.
Serviciul protejează serverul de la atacuri DDoS, Mail-bombing, Spoofing care sunt destinate pentru blocarea totală a serverului.
Conturile poștale sunt protejate contra SPAM, Viruși, Malware, Programe tip Troian și scrisori phishing.
De asemenea administratorul de sistem are posibilitatea de a aplica reguli ce permit protecția datelor și corespondenței.
Disponibilitatea serviciului este garantată de un sistem complex în regim "Fault Tolerance" și rulează în rețea Anycast.
Protocolul SMTP funcționează în regim bidirecțional, în cazul unor erori, serverul va încerca expedierea mai târziu.
Scrisorile sau datele pot fi pierdute doar în cazul când serverul principal pe care se află poșta este indisponibil mai mult de 2 ore.
În cazul când este activată opțiunea MX BACKUP, toată corespondența este păstrată nelimitat până serverul poștal este disponibil.
Administratorul de rețea are posibilitatea să efectueze mentenanță extinsă sau protecție impotriva problemelor de server.
În cazurile de indisponibilitate toată corespondența primită este salvată în carantină securizată până serverul poștal revine Online.
În acest fel toată corespondența va fi recepționată fără pierderi de scrisori sau alte date.
De asemenea în baza unor reguli pot fi setate mai multe acțiuni pentru direcționarea corespondenței către un server de rezervă.