ihost-animated

Suport Servere și
Mentenanță

Inclus în oferta PRO

  • Monitorizare Activă 24/7/365
  • Raportări Săptămânale
  • Aplicare Update, Patch
  • Aplicare Politici Securitate
  • Configurare Inițială
911
Asistență personalizată cu reacție în mai puțin de 30 minute
Apache Support PHP Support MariaDB Support PgSQL Support NGINX Support OpenLiteSpeed Support OpenVPN Support Mikrotik Support 1C Support eCommerce Support
Asistență BASIC
Asistență BASIC
Soluțiore rapidă a situațiilor simple
$29.99 /per oră
Aplică acum
  • TIMP REACȚIE
    Până la 24 ore
  • SUPORT LINUX
    Toate SO LINUX
  • SUPORT WINDOWS
    SO Seria Server
  • TIP ASISTENȚĂ
    Doar la Distanță
recomandat
Asistență PRO
Asistență PRO
Asistență completă 24/7/365
$129.99 /lunar
Aplică acum
  • TIMP REACȚIE
    Până la 2 ore
  • SUPORT LINUX
    Toate SO LINUX
  • SUPORT WINDOWS
    SO Seria Server
  • TIP ASISTENȚĂ
    Distanță, On Premise
Asistență 911
Asistență 911
Asistență Prioritară Imediată
$99.00 /per incident
Aplică acum
  • TIMP REACȚIE
    Până la 30 minute
  • SUPORT LINUX
    Toate SO LINUX
  • SUPORT WINDOWS
    SO Seria Server
  • TIP ASISTENȚĂ
    On Premise, Remote

Asistență și Management World-Class

iHost îți oferă echipa de ingineri și experți în tehnologia și securitatea informație care stau de peste 10 ani la baza serviciilor de găzduire și infrastructură. Toți inginerii iHost dețin certificări multiple recunoscute pe plan internațional precum CCNA, CCNP, MCSE, CEH, ITIL, LPI, CompTIA etc.. Sistemele de monitorizare proactivă și raportare împreună cu cea mai bună echipă de ingineri îți garantează continuitatea afacerii.

Uită de situațiile de criză. Externalizează complet gestionarea infrastructurii și serverelor cu iHost.

provisioning
Server Support

Alege Soluția Care Funcționează

Timpul și informația este un activ de preț. Alege iHost pentru a economisi timpul și a proteja datele.

Migrează Servere și Date
Migrează Servere și Date

Specialiștii iHost migrează datele fără bătăi de cap și situații tehnice. Simplu, rapid și fără pauze tehnice.

Politici Securitate Activă
Politici Securitate Activă

Monitorizare în timp real contra atacurilor cibernetice din Internet cât și ale aplicațiilor WEB Server.

Disaster Recovery
Disaster Recovery

Recuperarea datelor și fișierelor șterse sau datelor SQL Server din serverele compromise sau atacate.

Configurare și Optimizare
Configurare și Optimizare

Instalarea inițială a serverelor sau aplicațiilor server precum analiza, configurarea și optimizarea finală.

Monitorizare Server
Monitorizare Server

Monitorizarea stării aplicațiilor, proceselor și activității generale. Intervenția imediată la necesitate.

Securitate și Protecție
Securitate și Protecție

Aplicarea politicilor de securitate, patch, software update și analiza zilnică a vulnerabilităților "0-Day".

Server Support

Întrebări frecvente

Răspunsuri la întrebările frecvente despre serviciul Mentenanță Servere.

Care este tarificarea și cum aflu cât trebuie să achit?
  • După solicitarea serviciului de asistență, se expediază pe email o cotatie de pret.

    Cotația de preț include toate prețurile inclusiv și prețul pentru orele extra pachet.

    În cazul unui serviciu cu asistență lunară, taxele adiționale sunt coordonate.

Care este timpul de reacție? 24 de ore e prea mult.
  • Timpul de reacție este influențat în mare parte de tipul de asistență solicitată și ora solicitării.

    Inginerii acoperă 24 de ore de asistență, dar sunt cazuri când rezoluția problemei poate dura din cauza complexității.

    24 de ore este termenul maxim de rezoluție. În majoritatea cazurilor rezoluția este de 2-3 ore.

Care sunt soluțiile în cazurile ștergerii datelor?
  • În cazul când datele au fost accidental șterse sau pierdute din cauza unor incidente, rezoluția poate dura mai mult de 24 ore.

    Viteza de recuperare a datelor depinde de starea și funcționalitatea sistemelor de stocare precum și a volumului de date procesat.

    În cazurile când recuperarea de la distanță nu este posibilă, este necesar expedierea purtătorului de informație inginerilor iHost.

Ce date sunt necesare pentru Administrare la distanță?
  • Pentru asistență și gestionarea serverelor la distanță este necesară parola de utilizatorul cu drept de Administrare.

    De asemenea este necesară o conexiune activă la Internet și posibilitatea rulării conexiunilor VPN/UPnP.

    În cazul când parola nu este disponibilă putem utiliza chei publice (RSA) și Microsoft Cloud Account.

Pot beneficia de asistență On-Site?
  • Asistența on-site se oferă în cazul incidentelor de urgență. Deplasarea inginerilor este coordonată adițional.

    În cazurile când este posibilă gestionarea problemei de la distanță, deplasarea inginerilor nu este necesară.

    Deplasarea inginerilor on-site implică cheltuieli adiționale și sunt taxate adițional.